zondag 26 januari 2014

Beestje maken.




Stap bij stap.

Vandaag gaan we een beestje maken op je nagels ik zag het ooit ergens en het is me altijd bij gebleven. Ik weet alleen niet wat voor een beestje het is dus laat in de reacties achter en dan laat ik het de volgende keer weten wie de beste naam heeft bedacht.
Maar nu gaan we echt beginnen.
Wat heb je nodig achter de haakjes staat wat ik gebruikt heb.
Kleurtje (Roze strawbarry lolliepop)
Wit (Hema)
Dotingtol.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stap 1 : Eerst base coat
 
 
 
Stap 2 : Eerst je nagel 1 kleur lakken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stap 3 : Maak je tip wit en zet stipjes in het kleur gedeelte
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Stap 4 : Zet 2 stippen in het witte gedeelte van de tip.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klaar nu alleen nog top coat er over en je bent klaar met je beestje. Laat nog even weten hoe jullie het willen noemen.
 
 
Tot vanmiddag Xx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten