zaterdag 25 januari 2014

Review vasaline spray en go.

Vaseline spray en go.

Vanmiddag gaat het niet over nagellak en andere spullen maar nu over een bodylotion van vaseline.
 
 
 
 
 
Het is heel vreemd dat vaseline bodylotion heeft gemaakt maar hij doet het wel goed dat moet ik wel eerlijk zeggen je verwacht het namelijk niet zo snel.
Ze liggen al een half jaar in de winkel of zo maar ik dacht misschien weten mensen niet of ze hem wel willen kopen.
Je hebt er 3 Groen = aleovera
Bruin = chocola
Geel = mais of zo.
De gele heb ik zelf weet niet precies of het mais is of niet zo ruikt het er naar laat even weten of jullie denken dat het een ander is.
De reclame die gemaakt is is niet helemaal waar want je bent niet zo snel droog pas na 10 seconde of zo maar je kan wel heel snel je kleren aan trekken want je bent toch een beetje vochtig dus dat is makkelijk.
 
 
 
 
 
 
De dop is heel raar je moet eerst draaien dan pas kan je spuiten ik dacht in het begin hij doet het niet, blijkbaar wel.
Je kan het halen bij de Kruitvat, Etos, DA, Visser weten jullie nog meer winkels waar je ze kunt halen.
Volgens mij is de bodylotion 7,48 euro ik weet het niet zeker maar rond zo iets.
 
 
Tot morgen Xx

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankje is er nog iets speciaals waar jij een review over wil lezenxxxxxx?

      Verwijderen
    2. Anoniem13:30

      Miss review? Of spam je blog? En miss kan je beter de foto's horizontaal maken! Maar leuk artikel!

      Verwijderen
    3. bedankt voor de tip spam je blog komt zekker nog

      Verwijderen
  2. Anoniem13:32

    Maak je artikelen met je i pod?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sommige met computer maar ook wel eens met iPod of telefoon

      Verwijderen