zaterdag 1 februari 2014

Panter print

                             Panter print

Heey vandaag laat ik jullie zien hoe ik panter print maak. Je kan alle kleuren gebruiken die je maar wilt, Ik gebruik blauw, roze en zwart. Tussen haakjes zet ik wat ik heb gebruikt. Veel leesplezierxxxx. 
Wat heb je nodig????.
-Dotingtol.
-Dun kwastje.
-Base coat ( essence studio nail base).
-Top coat  ( glos SY tech van miss sporty).
-Blauwe nagellak ( 128 let's get lost van essence).
-Zwarte nagellak ( 41 van de hema).
-Roze nagellak (195 Faithful Fushia).

Stap 1: Lak je nagel met een base coat.
Stap 2: Lak dan je nagel  blauw.
Stap 3: Maak dan met de Dotingtol met roze nagellak stipje op je nagel.
Stap 4: Zet dan met zwart streepjes om de roze stipjes maar zorg dat de streepjes elkaar niet raken.
Stap 5:  Lak dan je nagels af met een top coat.


 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten