maandag 17 februari 2014

Revieuw hema 809

                   Revieuw hema 809

Iedereen is wel op zoek naar een goeie witte nagellak Nou heb ik niet de perfecte witte nagellak gevonden maar wel eentje die in twee laagjes dekt.
het is echt een prima witte lak en natuurlijk budget proef. Ik gebruikt hem nu altijd als ik een witte lak gebruik en dit is denk me derde potje ofzo.
Het heeft gewoon een vierkant kwastje een beetje een dun kwastje maar neemt niet veel nagellak ik een keer op. Ik vind persoon lijk een iets dikker kwastje fijner maar dat is natuurlijk helemaal wat jij zelf wilt.
hier zie je het lakje na twee laagjes en je ziet dat ie prima dekt. het is dus gewoon een prima goedkopen maar toch goede wit.
Het lakje kan je bij de hema halen voor 2 euro 50 je heb hem alleen maar in de grote versie halen. in het potje zit 11ml en je kan hem 24 maanden bewaren. Bedankt voor het lezen en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten