maandag 3 februari 2014

Revieuw matte top coat

         Revieuw matte top coat van de hema

Ik was al heel lang op zoek naar een goeie matte top coat en toen zij me vriendin je moet die van de hema halen, Dus ik naar de hema met me vriendin en wij die matte top coat halen. En hij werkt echt super hij is binnen 30 seconden ongeveer mat . ik ben er super blij mee. Je kan hem 24 maanden bewaren (2 jaar dus) er zit 11ml in en hij kost 2 euro 75 dus ook niet duur.

Natuurlijk had ik hem ook uitgetest ik heb hem uitgetest op essie she's pamperd,
Meer over dit lakje vind je hier http://nailartlove4.blogspot.nl/2014/01/revieuw-essie-shes-pamperd.html
zo zag het lakje er uit voor dat de top coat er op over heen zat.



Dit was het lakje nadat er de matte top coat over heen zat erg mat dus.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten