zaterdag 8 februari 2014

Stempel techniek

                           Stempel techniek

Heey vandaag laat ik jullie zien hoe je moet stempelen, Benieuwd hoe ik stempel? lees snel verder.
Wat heb je nodig??
-Roze nagellak (Ik heb er eentje van revlon gebruikt een REVLON nail art frenchmix).
-Witte stempel lak (konad special nail polish).
-Schraper (konad).
-Stempel (konad).
-Stempel platje (essence).
-Watteschrijfje (hema).
-Nagel lak remover (euro profit).
 

Lak Dan je nagel roze.
 

 

Doe dan wat nagellak remover op je watje en ga over
het plaatje die je gaat gebruiken heen, Ik gebruik het hartje.

Doe dan op de onderkant van het plaatje wat nagellak en ga er met de schraper overheen.

Rol dan met je stempelkussen over het plaatje heen.
Rol dan met het stempel kussen over je nagels heen. Dan nog ene top coat er over heen en klaar, Ik hoop dat jullie het leuk
vonden en tot vanmiddag bedankt voor het lezenxxxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten