vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag !!

Vandaag is het Valentijns dag dus we gaan 5 Roze dingen een Nagellakje, Deodorant, Bodylotion, Bruch Cleaner en een masker. Dus laten we snel beginnen. De eerste is een Deodorant van dove.
 

Het is een hele fijne deo het beschermt je echt 48 uur lang. Je heb er zo eentje van maar je hebt ook een spuit bus die heb ik ook want die vindt ik persoonlijk ook heel lekker.


 
 
De roller rolt heel fijne er komt niet te veel en niet te weinig van af. Je kan hem 2 jaar bewaren en er zit 50 ml in dus dat is minder dan in de spuitbus. Je kan deze op heel veel plaatsen kopen maar ik heb hem gekocht bij de action volgens mij is ie 1,99 euro en bij de kruitvat 2,99.
De volgende is masker.
Het is een heel fijn masker je huid wordt er soepel en glad van. Dit masker haald bijna al je onheven heden weg. Je kan hem halen bij de Hema voor volgens mij iets van 3 euro. 
De volgende is een bodylotion 
Het is een hele fijne en goedkope bodylotion je heb er ook een bodybutter van maar ik heb deze gekocht. Ik weet je meestal bodybutter in de winter gebruikt maar die heb ik niet dus ik doe het over de bodylotion. Maar nu weer even over de bodylotion hij ruikt echt super lekker. Hij smeert goed uit als je het op je hand doet Komt er niet te veel uit want het heeft een praktische dop. 
Zoals je ziet is het maar een klein rondje en niet een groot rondje. Hij is best goedkoop maar dat is wel leuk want je heb ook nog een douche del er van dan kan je ze combineren. Hij is volgens mij 2,50 bij de kruitvat.
De volgende is een Brush cleaner.

 Dit is echt een geweldig product je heb er ook een soort van MAC die is ook geweldig maar vandaag doen we de buget vorm. Je kwasten schoonmaken gaat veel gemakkelijker en sneller met deze Brush cleaner. Het heeft een best wel grote dop dus er gaat heel snel veel uit.
Je kan je kwast er ook gelijk in steken maar je kan het ook op een watje doen of een tissu. Gelukkig heeft het ook een lekker luchtje. Hij is te koop bij de Hema voor 3 euro dus dat is goed koop. 
De laatste is een nagellakje van essence ( sorry de naam is weg gevaacht) 
Het is een heel mooi vel roze lakje het lakje lakt echt lekker dat is altijd een voordeel bij essence de lakjes lakken altijd goed. 
Zoals je ziet is het echt een mooi roze kleurtje. 
Het kwastje is net zo mooi afgesneden als alle andere lakjes van essence. 
Het lakje is te koop bij de kruitvat voor 1,69 maar dag is inmiddels wel bekend. 

Bedank voor het lezen tot morgen xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten